poniedziałek, 13 stycznia 2014

Piekno Florianopolis / Florianopolis beauty

Scroll down for the English version
 Z Kutytyby pojechaliśmy do położonego na wyspie Santua Catarina miasteczka Florianopolis. Słynie ono ze znajdujących się w okolicy przepięknych plaż, a my postanowiliśmy zobaczyć ich jak największą część i wybraliśmy się na całodniową wycieczkę wzdłuż najdłuższej i najdzikszej z nich. Po drodze nie brakowało emocji, gdy omal nie stanęłam na olbrzymią tarantullę, która nagle pojawiła się na środku ścieżki tuż pod moją stopą. Przez cały czas rozpierwała mnie niesamowita energia: biegałam, robiłam (albo raczej próbowałam robić) gwiazdę, witałam słońce, a na ochłodę po wysiłku pływałam w ciepłym oceanie. Ciężko jednak jest mi opisywać urodę tamtejszych plaż, więc zamiast zanudzać was tekstem tym razem zapraszam do oglądania zdjęć.











English:

From Curitiba we went to located on the Santa Catarina island Floranopolis. It is famous from the beautiful beaches surrounding the city and we decided to see as many of them as possible and went for a all-day-long walk along the longest and the wildest of all of them. We had some emotions there when I almost stepped on the tarantula which appeared in the middle of the patch just under my foot. All the time I was so full of energy: I was running, trying to make a star, welcomed sun and after all exercises I swam in the warm ocean. It is difficult to describe beauty of  these beaches, so this time I show you some picture instead of bore you with stories :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz